KIDS´ ACTION NIGHT

"Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Mark. 10:14

Lasten toiminta-ilta

Kids' Action Night-tapahtumat ovat iltoja, jotka ovat täynnä actionia: toimintapisteitä, nyyttärit, hauskaa iltaohjelmaa, aikuisten ja lasten yhdessäoloa sekä Raamatun opetusta ja ylistystä. Illan kutsuvieraita ovat 1.-6. luokkalaiset lapset, mutta illan keskeisin henkilö on Jeesus, jonka hyvyyttä, rakkautta ja tuntemistaan haluamme kaikille välittää.

Ensimmäinen Kids' Action Night-tapahtuma järjestettiin Jyväskylässä vuonna 1996. Nykyään tapahtumia järjestetään Suomessa noin 60 paikkakunnalla yli 80 seurakunnan toimesta. Salossa tapahtumat järjestetään useiden kristillisten seurakuntien välisenä yhteistyönä.

Lisätietoja:

Salon adventtiseurakunnan lastentyö