HISTORIA

"Daniel lausui ja sanoi: "Olkoon Jumalan nimi kiitetty iankaikkisesta iankaikkiseen, sillä hänen on viisaus ja voima. Hän muuttaa ajat ja hetket, hän syöksee kuninkaat vallasta ja korottaa kuninkaat valtaan, hän antaa viisaille viisauden ja taidollisille ymmärryksen."
Daniel 2:20,21

Kansainvälinen adventtikirkko

Suomen Adventtikirkko

Salon adventtiseurakunta

Kuvasta:
Veistoksen "Kuningas saapuu" välityksellä katsoja voi kokea Kristuksen toisen tulemuksen odottajien intoa ja iloa. Pronssiin valetun veistoksen on tehnyt kuvanveistäjä Victor Issa. Veistos paljastettiin pääkonferenssin yleiskokouksessa Torontossa vuonna 2000. Pääkonferenssin yleiskokouksen jälkeen veistos siirrettiin Yhdysvaltoihin, Adventtikirkon maailmanlaajuisen hallintokeskuksen pääkonferenssin aulaan, Silver Springiin; Marylandiin.